پک لاغری طلایی و نقره ای

پک لاغری طلایی 

نفخ معده ، رفلاکس و باد موجود در آن ، سوزش و دردهای موضعی یا امراض دستگاه گوارشی در یک نگاه کلی ، مجموعه ای از عواملی هستند که از یک سو باعث افزایش اشتها و پرخوری شده و از سویی دیگر مانعی سد راه کاهش وزن می باشند . 

پک لاغری طلایی  با توجه به این موضوع ، با از بین بردن ریشه اصلی این مشکلات ، همانند ساخت یک ساختمان پیش ساخته پس از تقویت عملکرد دستگاه گوارش و بهبود روند جذب و دفع اصولی مواد خوراکی ، به درمان چاقی و کاهش 2 الی 6 کیلوگرم از وزن مصرف کنندگان در مدت 3 هفته می پردازد . این محصول که در قالب 6 دمنوش گیاهی تجویز شده و با توجه به شرایط سوخت و ساز بدن متقاضی تعریف و تجویز می شوند ، تضمینی برای عدم بازگشت وزن از دست رفته نیز هستند . 

پک لاغری نقره ای

پزشکان تغذیه و صاحبنظران حوزه سلامت معتقدند که داشتن اشتهای کاذبی که ریزه خواری و ناخنک زدن به غذاهای مختلف را در بر دارد ، تاثیر بمراتب مخرب تری از پرخوری بر روی وزن و اندام ظاهری انسان خواهد داشت ؛ از این روی معتقدند که می توان با رفع یا تعدیل این خصوصیت در افراد ، به کاهش وزن آنان کمک کرد .

 در همین رابطه مجموعه های متخصص با ارائه پک لاغری نقره ای خود که با تغییر عادات تناولی همراه است ، مصرف موادی با ارزش کم غذایی را کاهش داده و با تقویت سوخت و ساز بدن ، چربی های زائد را بسوزاند .